
این عکسها گواهی می دهد که جامعه عکاسی، چقدر آسیب پذیر و تاثیر گذار است.آسیب پذیری ازاین جهت که عکاس همیشه باید کتک بخورد تا صاحب دو چکه عکس بشود تا تاثیرش را در جامعه ببینیم. در چند برنامه ای که از شبکه چهارم سیما در زمینه عکاسی خبری که چند چکه ای از باب این رسانه صحبت می شود که باعث دلخوشی است،بماند که شاید نسبت به کارشناس محترم آن حرف ها و حدیث هایی باشد. بهتر نیست بجای بحث های تکراری که چرا مثلا سر دبیران جراید، عکس را نمی شناسند،یا بدرستی از عکس استفاده نمی کنند.خوب نشناسند،ولی ای کاش یا شایدم این اتفاق بیافتد که امیدوارم.
مثلا چه اشکالی دارد در کنار استاد شکر خواه از سردار رادان هم دعوت کنیم و با مسائل و مشکلات عکاسی خبری آشنا شوند تا شاهد اینگونه رفتار از سوی نیروی محترم انتظامی نباشیم.ای بابا ما رو باش من یک لحظه فکرکردم خارج از ایران زندگی می کنیم که انتظار داریم با ما رفتار خوبی داشته باشند.چرا یک عکاس که کارش اطلاع رسانی هست باید فحش و کتک نوش جان کند ولی برادر جناب سروانی که با عکاس درگیر می شود به راحتی با موبایلش از آقای رئیس جمهور فیلم یادگاری بگیرد و برای دوستانش بلوتوث کند.این اتفاق امروز در مراسم تشییع شهدا برای وحید سالمی رخ داده است زمانی که آقای احمدی نژاد در مراسم شرکت کرد.
از مسئولان نیروی انتظامی در خواست پاسخ گویی داریم.آقای رادان برای نمایش قدرتمندی ناجا،عکاسان باید در طرح امنیت اجتماعی شما با عزت و احترام تا پاسی از شب در کنار نیروهایتان حضور داشته باشند ولی وقتی کارتان تمام می شود عکاسان را فراموش می کنید.مطمئن باشید اگر این چشمان بینای جامعه آسیب ببینند شما از حضورو خدمات آنان محروم خواهید شد.به امید دیدار و دعوت احتمالی برنامه سازان دو قدم مانده به صبح از شما.




واقعا"این نیروی انتظامی چرا با عکاسها بد رفتاری میکنند.آیا عکاسی هم جرمه
Posted by: khoobroo at November 6, 2007 08:20 PMhar ki kharboze mikhad bayad paye larzesh beshine
Posted by: at November 6, 2007 08:51 PMنخاله ها! تا موقعی که از خودشون عکس گرفته بشه، عکاسها خیلی خوب و ماهند. هما در سایر مواقع عکاس جاسوس و مزاحم ترین فرد روی زمینه!
Posted by: امیر at November 6, 2007 09:00 PMبا اینکه کاملا با حرف های منطقی ات موافقم اما یه سوال. وسط اون بزن بزن شما چطور جون سالم به در بردی؟
Posted by: ندا at November 6, 2007 09:42 PMمثل اینکه قسمت خبرنگاران همیشه اینجوریه که باید حتما کتک بخورند
Posted by: محمد تاجیک at November 6, 2007 09:46 PMکلی غصه خوردم ساتیارجان. فکر میکنم تا کتک نخوردی، یک قراری بگذاریم با بچه ها و ببینیمت... کتک هم خواستی، روی چشم؛ خودمون هستیم........ دلتنگ شماییم حضرت ساتیار
Posted by: حسین نوروزی at November 6, 2007 10:16 PMکاش رئیس جمهور محترم ببیند این افتضاح را ...
Posted by: Amin Ebrahimi at November 6, 2007 10:18 PMدر بخش خواندنی ها لینک داده شد
Posted by: ali - khe at November 6, 2007 10:25 PMیعنی چی؟ این چه وضعیتیه دیگه؟ ما که سوییس بودی اصلا این طوری نبود!!!البته زیادم تقصیر اونا نیست، وحید زیادی کتک خورش ملسه. فعلا
Posted by: ابراهیم حیدری at November 6, 2007 11:13 PMهیچ موقع یادم نمیره : سال پیش . توی خیابان ترکمنستان در حین عکاسی از یه ساختمون قدیمی , به جرم عکاسی از ناموس مردم توسط دو تا برادر سرباز صفر بازداشت شدم و به مقرشون به قول خودشون منتقل شدم . موبایلم رو ازم گرفتند.اون روز نزدیک 5 - 6 ساعتی مشغول راضی کردن جناب سربازها و سروان ها و سرهنگ ها بودم که آقا به خدا ما توی اون ساختمون تخریب شده وامانده , اثری از ناموس ندیدیم و قصد یدی هم نداشتیم.خلاصه آزادمون کردن .حالا فکرشو کنید من یه جوون 18 - 19 ساله رو ساعت 2 نصف شب توی خیابون ول کردن.خانواده نا اون لحظه به پزشکی قانونی م سر زده بودند.خیلی بد گذشت اون روز و اون شب.محسن
Posted by: Mohsen.f at November 6, 2007 11:59 PMبه شدت تاسف می خورم برای جامعه عکاسی که اینقدر پشتش خالی است و هیچ پشتوانه ای ندارد غیر از زبان دوربینش و جرات و شجاعتش برای شکار سوژه!...همین یا علی
Posted by: حسین شیرالی at November 7, 2007 12:29 AMna azize man bahse kharboze nist!
bahs noe raftare!
dar hame jaye donya khabarnegaran va akasane khabari Masooniat daran ela inja!!!
yani Polce haghe dargiri ba unharo nadare!
اگر یک بنده خدای از شما تقاضای عکس بکنه حتما باید پولش را هم بدهد اما بسیار از دوستان عکاس تا جناب سرهنگ احمدی و معاونت اجتماعی ناجا درخواست میکنند نصف شب حاضر میشوند وبعد از اینکه عکس گرفتند فایل سی دی آن را هم تقدیم میکنند حالا هم بروند از خود ایشان بخواهند که چرا با این عکاس اینگونه برخورد شده تا وقتی که جامعه عکاسی ما اینگونه است رفتار مسئولان نیز اینگونه خواهد بود حرمت امام زاده با متولیش است
Posted by: رضایی منش at November 7, 2007 12:51 AMفكر مي كنم تنها چند فريم از كارشناس محترم آن برنامه به كل كارنامه فعاليت حرفه اي شما در مطبوعات بيارزد جناب امامي !
شما كه بسيار بسيار خوشناميد !!! و حرف و حديثی در پشت سرتان نمی زنند !!!!!!! ديگر چرا ؟!!
والا اين چيزي كه ما ميبينيم اون بابا لباس سربازاي ماشين حمل شهدا رو پوشيده نه نيروي انتظامي. احتمالا اين عكاسه كه بدون اجازه رفته بالاي ماشين حمل شهيدان
Posted by: آرمين at November 7, 2007 07:38 AMman faghat mitunam begam moteasefam!afsoos ke hichkas pasokhguye in barkhordha nist.khoda be akkasan va khabarnegaran sabre ajel atta farmayad.amin!!!
Posted by: fatima_m at November 7, 2007 08:47 AMاون لباس فرمی که من میبینم مربوط به تشریفات دژبان مرکز ارتش هست و ارتباطی به نیروی انتظامی نداره.
Posted by: عکاس at November 7, 2007 09:11 AMagha motaasefam ke tabehal be shoma ehteram be ostad ro yad nadadan aghaye satyar ta keshvaremoun akkasaye bitarbiyati mesle shoma ro dare hal o rouze akkasa az in behtar nemishe ostad sarbakhshian bozorge akkasaye keshvaremoun kishiye vaghei va akkase betamam maana hastan az in be baad vaghti esme akkasaye turk ro miyari avval dahaneto ab bekesh baad az 45000000 turke iran ejaze begir bad shoru kon be zerzadan dar morede akkasaye fars ounam az noa kalle mahi khoresh gugulimaguliy baobao
Posted by: ali at November 7, 2007 09:46 AMسلام
خدا قوت
آقای امامی کاشکی از فیلمبرداری کردن بچه های نیروی انتامی هم عکس میگذاشتی تا یک گزارش تصویری کامل باشه؟
به امید روزی که مشکل عکاسان خبری حل بشه
ان شا الله
کجا این لباس دژبان ارتشه? مادر ...
اول تکلیف این لباس رو مشخص کنید که بالاخره برای نیروی انتظامیه یا برای ارتش یا ... بعدشم که این قضیه رو باید کاملا بررسی کرد ...
1: شاید نباید اون بالا می رفتند " حالا چه عکاس و چه غیر عکاس
2: شاید موضوعی پیش اومد که این اتفاق افتاد
3: حالا اگه واقعا موضوعی نبوده و این برخورد رو داشتند ، اینجاست که باید خود مسئولین باید جواب بدن
4: شما خودت چطور اون بالا بودی اما کاری باشما نداشتن ؟؟؟؟؟
5: خوب روال مملکت ما که می دونید چطوریه؟؟ 2 تا عکس از اینها هم می گرفتید ، اونوقت دیگه مشکلی پیش نمیامد !!!
اول تکلیف این لباس رو مشخص کنید که بالاخره برای نیروی انتظامیه یا برای ارتش یا ... بعدشم که این قضیه رو باید کاملا بررسی کرد ...
1: شاید نباید اون بالا می رفتند " حالا چه عکاس و چه غیر عکاس
2: شاید موضوعی پیش اومد که این اتفاق افتاد
3: حالا اگه واقعا موضوعی نبوده و این برخورد رو داشتند ، اینجاست که باید خود مسئولین باید جواب بدن
4: شما خودت چطور اون بالا بودی اما کاری باشما نداشتن ؟؟؟؟؟
5: خوب روال مملکت ما که می دونید چطوریه؟؟ 2 تا عکس از اینها هم می گرفتید ، اونوقت دیگه مشکلی پیش نمیامد !!!
سلام
ساتیار جان تا زمانی که جایگاه عکس و عکاسی برای این آقایون تعریف نشده باشه همین خواهد بود.نمونه این جریان رو برادران ! نیروی انتظامی روز تظاهرات مقابل سفارت انگلیس با خود من برخورد کردن و باعث شکستن دوربینم شدن. حالا با مزه ترین قسمت این ماجرا اینه که آخر سر مدعی هم بودن !حالا من بودم و پیراهن پاره و دوربین شکسته .تابلوی سفارت رو یکی دیگه کنده کتکش رو ما باید بخوریم ! بلا نسبت دوستان عکاس بعضی وقتا یاد این مثل میوفتم که سر ما رو تو عزا و عروسی به شکل مساوی باید ببرند.دیر و زود داره اما سوخت و سوز نداره فرقی هم نمیکنه که عکاس کجا باشی و برای چی عکس میگیری ! اما روزایی که با عکاسا کاردارند و خبر مهمی هست ما عزیزان عکاسیم ! اما روزی که به مزاقشون خوش نیاد عکاسا اولین موجوداتی هستن که باید از صحنه پاک سازی بشن !.
این مشکلات تمام شدنی نیست. به نظز من نیاز به یک اعتراض جمعی و همزمان است
Posted by: عرفان at November 7, 2007 11:30 AMساتیار عزیز حسن سربخشیان اگر بهترین عکاس خبری ایران نباشه لا اقل افتاده ترین و با معرفت ترینشونه . من تا به حال آدمی به خوبی وخوشنامی سر بخشیان ندیدم. حتی در سخت ترین شرایط برای سایر ین وقت میذاره و کمکشون می کنه. با همه احترامی که برای شما قایلم دوست ندارم راجع به سربخشیان بد بگین چون سربخشیان بجز خوبی در مورد شما حرفی نمی زنه
Posted by: nima Deimary at November 7, 2007 12:45 PMبشکنه این دست که میام تو جشنواره هنر و امنیت امثالهم شرکت می کنیم
Posted by: A.r.Momayezzadeh at November 7, 2007 12:57 PMخداییش این قوطی ها باید جای کپیدن برای این ابله های نیروی انتظامی بود نه پرنده های عاشق که ساده رفتند و شهید شدند حق نیروی انتظامی بیشتر از این نیست که تو مملکت بعد از سپاه باشه در حالی که توی قانون اساسی رتبه یک حراست کشور هست...
Posted by: روزبه at November 7, 2007 01:40 PMعجیب ترین چیزی که می شه دی اینه که چرا مردم ساکت می ایستند؟ چرا مردم لمس شدند؟ چرا یه اعتراضی، داد و بیدادی چیزی نیست؟ همش غر زدن های در گوشی !!!!! که چی؟ واقعا کسی به کمکتون نیومد تو اون وضعیت؟
Posted by: solmaz at November 7, 2007 04:54 PMببین عزیز جان من توی اون صحنه بودم اینکه شما باید عکاسی کنین درست - اینکه حرکت اون مامور هم اشتباه بوده توش شکی نیست اما شماها مثل اینکه درک نمی کنین رفیتن از چی عکس بگیرین؟ روی ماشین حمل شهدا رو شکل اتوبوسای استادیوم کردین... اون رو دعوا می کنین... حالا احمدی نژاد اومد که اومد ...حرص عکس دارین . نمیدونین قبل از اینکه عکاس باشین باید شعور اجتماعی داشته باشین. حالا چون محمد صالح علا شمارو دعوت نکرده مسخره اش می کنی؟ بنده خدا فکر کردی کی هستی که اونو مسخره می کنی؟ به خدا اگه یک هزارمش علم و معرفت داشته یاشی
شماها عکاس احمدی نژادین نه عکاس هنرمند
واسه یه عکس پا رو تابوت که هیچی رو کله آدم زنده هم می ذارین......
agay emami nabayad yademon bere ke darim dar keshvare iran zendegi mikonim
Posted by: at November 7, 2007 07:01 PMآقای ستیار عزیز تمام مطالبی که در مورد این عکس و کتک کاری نوشته بودند خواندم در یک جمله بگم که ما مردم خودمان خواستیم که همچین بلائی به سرمان بیاید پس نباید نا راضی باشیم
Posted by: Adolf at November 7, 2007 07:03 PMخوب زدند که زدند
چه طوری به شما کاری نداشتند
راستی شنیدم اون بالا کلی سر و صدا کردید
اما انگار صدای شما هم به گوش کسی نرسیده؟
حالا خدائیش ما که خارج نبودیم از اونجا واسمون یک چکه تعریف کنید بل کم ما هم نظرمون مساعد بشه
یا حق
be in migan ye to dahani be ony ke mige satyar akas ahmadi nejade
na ye honarmand !
aksay aghay naghash o migam
vaghean zaban ghasere az inke chizi bege.moteasefam.
Posted by: man at November 7, 2007 11:40 PMبه نظر من لياقت عكاسي خبري با اين همه وحشيگري همينه
Posted by: at November 8, 2007 12:54 AMبا سلام برادر بزرگوار من هم مثل شما انجا بودم چرا با من و حتی شما که اینگونه برای عکس و عکاسی دل میسوزانید ودر چند سانتیمتری ماجرا هسثید برخورد نشد . فکر نمیکنید زمانی که حد و حدود کار حودمان را نمئدانیم این این اتفاقات مئ افتد . ماشینی که حامل تابوت مطهر شهدا بود را جولانگاه چندین عکاس کرده بودیم که خودمان به هم رحم نمی کردیم چگونه توقع دارید با عکاسی که بدون بازرسی تا چند قدمی رییس جمهور رفته و ول کن ماجرا هم نیست وبه دیگران هم اجازه نزدیک شدن نمیدهد بر خورد نشود. خدا وکیلی این همه عکای جلو کی را گرفتن یکم منصف باشیم بد نیست.
Posted by: gholamreza masoudi at November 8, 2007 07:36 AMاين برخورد ، فقط مربوط به همين يك جا نميشه كه بحث كنيم ، اين برخورد رو همه روزه و در تمام مراسم و در تمام نقاط كشور شاهد هستيم.
چه نيروي انتظامي ، چه ارتشي ، چه افراد لباس شخصي و چه افراد معمولي به خودشون اجازه ميدن تا عكاسان رو سين جين كنند و يا مانع كارشون بشن يا ...
معلوم نيست اين كارت خبرنگار و عكاس و مجوز عكاسي و اين جور چيزها ، اصلاً به چه دردي مي خوره؟
Posted by: ++ FarshadPLUS ++ فرشاد مثبت at November 8, 2007 07:54 AMواقعا برای نیروی انتظامی باید تاسف خورد با این برخورد هاش ساتیار زیاد از این کامنتهای آقای استاد ناراحت نباش اینها را خود استاد و یا چند تا از نوچه هاش نوشتند وگرنه کی با 6 سال عکاسی کارشناس شده
Posted by: علی منزه at November 8, 2007 08:51 AMنیروی انتظامی حمایت حمایت راستی این آقای کارشناس چرا هی رنگ عوض میکنه امروز تو صدا سیمای ایران ریش می زاره فردا پیش روساش ریش و با تیغ میزنه عرق می خوره والله....
Posted by: محسن at November 8, 2007 09:16 AMخوب با سلام...منم اونجا بودم و با این صحنه 1 متر فاصله داشتم...در این مورد که حقوق عکاسان در نظر گرفته نمیشه حق با شماست..مثلا من رو چندیدن بار به جرم بی جرمی در بهشت زهرا نمایشگاه کتاب و ووووبا دوربین توقیف کردم...مثلا به دلیل گرفتن عکسی از اقای احمدی نژاد در حال دست توی دماغ کردنشون نزدیک بود...بماند...البته تو اون روز خیلی منت سر ما گذاشتن که تونستیم اینقدر به رئیس جمهور نزدیک بشیم...خدا رحم کنه به جامعه عکاسان
Posted by: امیر قاسمی at November 8, 2007 09:34 AMبه قول رولان بارت چيزي كه يك بار در جهان رخ ميدهد عكس آن را جاودانه ميكند اما اين آقايان چون ترس و شرمندگي و درغگويي تمام وجودشان را گرفته از جاودانگي هراس دارند
Posted by: بهزاد at November 8, 2007 02:36 PMواقعا برای حسن سربخشیان متاسفم همینش مونده بود که تو بچه شهرستانی بیای دربارهاش اظهار نظر کنی. حرف و حدیث پشت سر خودت کم نیست. یادته بعد از اینکه از شهرستان اومدی تهران و ازدواج کردی دو سال بعد که چشم و گوشت باز شد چی کار کردی؟
Posted by: سارا at November 8, 2007 03:26 PMمن خودم از نزدیک شاهد این ماجرا بودم
و برام جالب بود تو اون موقعیت شروع به عکاسی کردی بعد با وساطت به قائله پایان دادی
راستی چرا هیچ کسی با شما کاری نداره اصلا جرات حرف زدن به شما نداره و برعکس این شما هستید که به این جور افراد پرخاش می کنید تو همین ماشین حمل شهیدان به تمام عکاسان گیر دادن الا شما
روزی يکي از جوجه لاتها، جلوي طیب حاج رضایی و همراهش سبز مي شود و چند تا فحش به طیب مي دهد. بعد همراه طيب به سمت جوجه لات حمله مي کند اما طيب دستش را مي گيرد. طرف اصرار مي کند که جوجه لات را بزند اما طيب مي گويد اين مي خواهد از ما چک بخورد و برود همه جا بگويد با طيب دعوا کرده ولي اگر کاري به کارش نداشته باشيم، هر جا برود بگويد با ما دعوا کرده و سالم مانده، کسي باور نمي کند، پس ولش کن
حالا حکایت تو حکایت جوجه لاته هستش که می خواد به بزرگترش بی احترامی کنه تا یک چک بخوره ولی خوشم میاد که حسن سربخشیان به تخمش هم حسابت نمی کنه و جوابتو نمی ده
سلام
بقولی گهی زین به پشتو گهی زین به پشت
اصلا چرا سردار رادان
می توانيم از ساتيار امامی دعوت كنيم كه برای عكاسان عزيز از پايمال شدن حقوق كپی رايت آثارشان توسط يك همكار صحبت كند !!! و شايد هم چگونگی فرار كردن از زير بار ماموريت و به كشتن دادن همكار عيال وارشان !
تقصير خودمان هم هست . اگر يكبار دماغ اين افراد وحشي را با مشت خرد كنيم مرتبه بعد كمي ملاحظه مي كنند .
Posted by: فرامرز at November 9, 2007 10:29 AMیک فراخوان عکس بر ضد نیروی انتظامی بدین و تو یک سایت اینترنتی عکس ها را به نمایش بگذارید نتیجه اش را ببینید.
Posted by: at November 9, 2007 01:04 PMاز سوي نيروي انتظامي اعلام شد:
طرح بعدي امنيت اجتماعي مبارزه با عكاسان آويزون
در اين طرح حق عكاسان را در منازلشان كف دستشان ميگذاريم
روابط عمومي نيروي انتظامي
بعدشم اين آقا كه گفته اين لباس ارتشه تازه از امريكا اومده فك كنم....
نمي دونم چرا اين نيرو انتظامي ديوار كوتاه تر از اين عكاسها گير نياورده؟ مرسي آقاي امامي از انتقاد بجا و درست بنظرم به اين توهين هايي كه به شما كردن با اسم مستعار توجه نكنيد احتمالا حرفهاي شما به يك نفر برخورده و نشسته با اسم هاي مستعار دهها كانت توهين آميز نوشته ..موفق باشيد
احسان ميرزايي
مگه اين آقايي كه تو عكس هست همكار آقاي كارشناس نيست؟ چرا از ايشان چيزي نمي گويد چرا عادت دارند خودشان را به بزرگان گره بزنند؟و هي خودشان را بالا ببرند؟ عجيب است
آقاي امامي انصافا انتقاد خوب و مودبانه اي كرديد اميد است كارشناس آن برنامه و دوست عزيزشان تهيه كننده همان برنامه از اين نكات استفاده كنند
ostad satyar ke be hagh joze behtarin akkasan khabari in keshvar hast, afarin be in akkasha va neveshteh
Posted by: elnaz at November 9, 2007 03:38 PMمتاسفم برای تمام آدمک هایی که بی اعتنا خیره شده اند
Posted by: ئثایه at November 9, 2007 08:00 PMبابا عجب خر تو الاقیه در این جامعه عکاسی هرکسی از جاش پاشده یا به قول معروف از مادرش قهر کرده یه دوربین گرفته دستش و فرت وفرت عکس گرفته و چهار تا مسابقه درپیت که داوری هاش رابطه ایی و بعدش مدعی یک عکاس حرفه ایی می شه و بعدشم نظرات راجب عکاسی و اشخاص و غیره میده .... اقایون عکاس یخورده به کاره عکاسی تون بپردازیدیخورده معرفت و ادب یاد بگیرید یخورده حرفه ایی عمل کنید یخورده شخصیت کاری داشته باشید چرا همیشه بدنبال بزرگ کردن خود وافراد کم ظرفیت هستید آیا عکاسی همینه که ما به اصطلاح عکاسها داریم انجام میدیم آیا به قول خودمون اونطرف آب هم از این برنامه و داستانها دارند واقعا جای تاسف داره برای عکاسی ایران ......
Posted by: reza at November 10, 2007 11:42 AMبابا عجب خر تو الاقیه در این جامعه عکاسی هرکسی از جاش پاشده یا به قول معروف از مادرش قهر کرده یه دوربین گرفته دستش و فرت وفرت عکس گرفته و چهار تا مسابقه درپیت که داوری هاش رابطه ایی و بعدش مدعی یک عکاس حرفه ایی می شه و بعدشم نظرات راجب عکاسی و اشخاص و غیره میده .... اقایون عکاس یخورده به کاره عکاسی تون بپردازیدیخورده معرفت و ادب یاد بگیرید یخورده حرفه ایی عمل کنید یخورده شخصیت کاری داشته باشید چرا همیشه بدنبال بزرگ کردن خود وافراد کم ظرفیت هستید آیا عکاسی همینه که ما به اصطلاح عکاسها داریم انجام میدیم آیا به قول خودمون اونطرف آب هم از این برنامه و داستانها دارند واقعا جای تاسف داره برای عکاسی ایران ......
Posted by: reza at November 10, 2007 11:49 AMبابا عجب خر تو الاقیه در این جامعه عکاسی هرکسی از جاش پاشده یا به قول معروف از مادرش قهر کرده یه دوربین گرفته دستش و فرت وفرت عکس گرفته و چهار تا مسابقه درپیت که داوری هاش رابطه ایی و بعدش مدعی یک عکاس حرفه ایی می شه و بعدشم نظرات راجب عکاسی و اشخاص و غیره میده .... اقایون عکاس یخورده به کاره عکاسی تون بپردازیدیخورده معرفت و ادب یاد بگیرید یخورده حرفه ایی عمل کنید یخورده شخصیت کاری داشته باشید چرا همیشه بدنبال بزرگ کردن خود وافراد کم ظرفیت هستید آیا عکاسی همینه که ما به اصطلاح عکاسها داریم انجام میدیم آیا به قول خودمون اونطرف آب هم از این برنامه و داستانها دارند واقعا جای تاسف داره برای عکاسی ایران ......
Posted by: reza at November 10, 2007 11:51 AMدرود بر شما و خسته نباشید
متاسفانه مد شده و کاری هم نمی شه کرد و پیشنهاد من ایناست که نظراتی که در سایت خود دارید کپی کگرده و در اختیار سردار احمدی یا رادان قرار دهید که مشکلی از این چند پیش نیاید
سلام
تاسف بار است!
لینک دادم
و
امیدوارم مثل همیشه موفق و سربلند باشید.
من که دیگه نمی ذارم مامانم توی اینجور جاها عکس بگیره
آدم امنیت نداره
i am sorry
Posted by: erfandadkhah at November 15, 2007 08:56 PMمقصر خود عکاسان ! آخه چرا نمیرن از کارخانه های آفتابه سازی عکس بگیرن یا از آقای الهام و سعیدلو ؟ قول میدم اگه بخوان از همین دو نفر در پشت میزهای سمت های مختلفشون عکس بگیرن تموم وقت عکاسان معزز مملکت پر خواهد شد و تازه خالی از تفریح هم نیست پای صحبت اونها نشستن .
Posted by: بهزاد at November 17, 2007 02:50 PMسلام وعرض ادب وپوزش....
Posted by: محمدتورنگ at November 25, 2007 04:28 PMاین لباس تشریفات نیروی انتظامیه نه دژبان ارتش
Posted by: میمک at December 6, 2007 06:14 PMkhak to sare hamchi jamei ke ba akasa hamchin raftari daran
Posted by: kiana at March 24, 2008 05:18 PMدر يك جامعه استبدادي و در مملكتي كه فاقد هر گونه دمو كراسي است و همواره در طول تاريخ ايران با باز توليد استبداد مواجه بوده ايم بايد كتك خورد . اين رسم نظام هاي فاشيستي است. جناب آقاي امامي؛ بيا از دانشجويان وانسان هاي عكس بگيريد كه هيچ اميدي براي آيينده ندارند.من به عنوان يك انسان دموكرات وانسان جهان وطن هر گونه ظلم و ستم وكتك را محكوم مي نمايم . خواه باني آن هر كه باشند و در هر لباسي كه هستند.اگر كتك كاري هست حتمامملكت ما مشكل بنيادي در عرصه نظام آموزشي و پرورشي دارد و غيره. iam very sorry for this social issuse.
Posted by: م. نصري at February 14, 2009 06:21 PMخاک بر سرشون و بیچاره ما که توی این خراب شده زندگی می کنیم.
Posted by: مهسا at April 13, 2009 07:16 PMادب از که آموختی...
جامعه ی عکاسی بعد سالها صاحب یک تریبون شده است و چه هیاهویی است سر آن!!!
امیدوارم که خداوند به همه ی ما جنبه عنایت بفرماید.
نیروی انتظامی شما یه سری ادمای کثیفی هستین که فکر کنم با این مملکت کثیف که ماداریم فقط اون دنیا بتونیم جلوتونو بگیریم
faghat migam baese taasofe
Posted by: at October 25, 2009 08:53 AMاسلام اصولا با عکس مخالف است خدا هم همینطور اصلاً باید عکاسی را جمع کرد که مایه همه فسادهاست
مرگ بر خدا
تقصیر ماست که اصلا این مراسمو پوشش خبری میدیم
Posted by: reza at February 18, 2010 11:42 AM